İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ DENETİMLERİNE DEVAM EDİYOR

Advert

GÜNCEL - 19-01-2026 21:21

İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ DENETİMLERİNE DEVAM EDİYOR

İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan denetimlerde;
Seyahat acentesi işletme belgesi olmaksızın faaliyette bulunduğu tespit edilen 3 işletmeye, 1618 sayılı Seyahat Acentaları Kanunu kapsamında toplam 106 bin 248 TL idari para cezası uygulanmıştır.
Turizm-seyahat acentesi işletmelerinin, TÜRSAB’a üye olmaları ve ayrıca Kültür ve Turizm Bakanlığından işletme belgesi almaları gerekmektedir.

Günün Diğer Haberleri