VALİMİZ SAYIN ATİLLA TOROS, 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI VESİLESİYLE TEMSİLÎ OLARAK 4.SINIF ÖĞRENCİSİ YAREN BAĞ’A DEVRETTİ

Advert

GÜNCEL - 23-04-2025 19:41

Valimiz Sayın Atilla Toros, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı vesilesiyle Valilik Makamını temsilî olarak 4.sınıf öğrencisi Yaren Bağ’a devretti.

Gülnar ilçesi Atatürk İlkokulu öğrencileri Yaren Bağ, Buse Tan, Yakup Tahir Çoklu, Yiğit Sarıkaya ve öğretmenlerini Valilik Makamında ağırlayan Vali Atilla Toros; bu özel günü tüm çocuklara armağan eden Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ve Milli Mücadele Kahramanlarımızı saygı ve minnetle anarak sevgili çocuklarımızın bayramını en içten dilekleriyle kutladığını ifade etti.

Günün Diğer Haberleri